fredag den 5. oktober 2012

hvad man dog ikke finder...

... når man går i gang med oprydningen.
Havde besluttet at nu skulle der ryddes op i soveværelset så der kunne komme styr på mine hylder med stof og at mit tilbehør. (hvor længe den holder tør jeg ikk tænke på nu) Fik rykket rundt og taget noget ned fra hylderne så der kunne blive plads til alt det stof der lå hulter til bulter, så nu ligger det hele bare SÅ fint, og ja i skal nok få billeder af mine hylder som jo mangler en masse stof hvis du spørger mig.

Nå men midt i min opsrydning fandt jeg en pose med en masse gamle mønstre i og det måtte jeg da lige lure på. Sikke nogle dejlige ting der pludselig kom frem der og heldigt for Emma (min den store) fandt jeg nogle smækbukser og en spencer i str 6 år. Det skal hun nok komme til at få glæde af. Hun elsker den hue/hjelm jeg fik lavet til hende den anden dag, den har nærmest ikk forladt hendes hoved siden.

Og nu til det sjove, i får lige en masse billeder, først får i af de mønstre jeg fandt, nogen der har en ide om hvor gamle de mon kan være, er nemlig nogen jeg selv har fået af en gammel kollega en gang.








 
 
Og så får i da også lige lidt af Emma med hendes nye elskede hue/hjelm




6 kommentarer:

  1. Så mye fint du syr :) Jeg leste din kommentar hos Xoeinding og kjente meg igjen i den. Jeg syr også med en gang jeg får litt tid for meg selv :)

    SvarSlet
  2. Takker.

    Det er ved mine symaskiner jeg slapper oaf og lader på. Og sidder der helst hver eneste dag, bare lige 10 min. men meget gerne flere timer. :)

    SvarSlet
  3. Hvor er du heldig, sikke mange skønne mønstre! Glæder mig til at se, hvad du får ud af dem :-)

    SvarSlet
  4. Takker. Har snart så mange mønstre jeg ikk har syet før så kan ikk helt vælge hvor jeg skal begynde. Kender du det?

    SvarSlet
  5. Ja, det kender jeg meget godt. Jeg har også nogen bøger liggende med skønne mønstre, men kan ikke rigtig komme igang :-)

    SvarSlet
  6. Jeg sidder godt nok ved symaskinen hver dag men man har jo sine yndlingsmønstre i perioder

    SvarSlet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...