tirsdag den 18. december 2012

Julebagning og hygge

I søndags stod den på julehygge på en skole i Haslev sammen med min mands søskende, vores børn og nogle venner+børn. Vi var så heldige at havde fået mulighed for at låne et skolekøkken så der var plads til os voksne der kunne hygge men også plads til de 5 unger, som kunne få lov til at fise op og ned at gangen på deres scooter og bare generalt hygge sig.
 
Vi havde egentlig bagt sidst i november, da min svigermor tog til Kina først i december på en tøsetur. Så vi manglede kun havregrynskugler og småkagerne til at udstikke. Og det skal jeg da love for vi fik lavet. Mine piger synes nu bedst om at sidde med havregrynskuglerne. Freja var super dygtig til at pynte dem hvor efter de endte med at komme i munden i stedet for over i boksen hvor de andre lagde deres. Men det var jo lige det hele dagen skulle dreje sig om. Hygge og bare ha lov til at være der som man havde lyst til.
 
En super hyggelig dag jeg håber vi gentager igen næste år.
 
 




 
 

2 kommentarer:

  1. Hvor er hun fin i sin snegle bluse ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikk, forelskede mig helt i blusen da jeg så den hos dig, normal er den pink vest med hide hjerter ud over men som de rendte rundt var den alt for varm

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...