fredag den 14. december 2012

Ny kjole til Emma

Jeg har knoklet med bestillinger i dag og den bytte handel jeg har lavet med Rikke Bag DENNE blog.
Jeg mangler liiige en nederdel med snemænd men den klare jeg i aften mens manden er til julefrokost.

Jeg fik da også lige sneget en kjole ind til Emma som er lavet i et nyt mønster jeg har købt fra ONION. Et af de mange nye mønstre jeg har købt. Tør ikk gå ind og tælle hvor mange jeg efterhånden har men har ikk fået syet en brøkdel af dem endnu, bilder mig selv ind det kommer til at ske en dag. Stoffet til kjolen har jeg købt hos Line sidst hun solgte ud af hendes skønne lager.




1 kommentar:

  1. Det var vel nok godt, at det stof kom hjem til dig og blev brugt så fint :)

    Kh Line

    SvarSlet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...