onsdag den 2. januar 2013

En af farvoritterne

Jeg vil bruge årets første indlæg på at vise jer en af mine yndlingsstoffer i jersey. Jeg elsker de skønne bambi så jeg købte alle farver jeg kunne få fat på. Meeeen fået syet i det har jeg ikk endnu, men det skal nok komme snart (håber jeg ) skal bare ha besluttet hvad de forskellige skal bruges til, bluser eller kjoler og så lige hvilken slags, har snart så mange jeg ikk har fået afprøvet endnu.
 
Hvilken er din farvorit? Når jeg har lyst til det mere rolige så er det den med hvid baggrund men når der skal knald på farverne så er det den grønne jeg ville vælge, elsker de lilla bambier. Generalt elsker jeg lilla så drømmer da om det bliver lavet med lilla baggrund.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...