lørdag den 2. februar 2013

Min første udgave af Chris

Ja som kom jeg også med på chris bølgen. Jeg havde købt mønstret for længe siden samt noget sort isoli, men havde ikk rigtig modet på at kaste mig ud i det. Altså de der lommer, jeg har ikk syet indvendige lommer før. Men må sige det gik bare så nemt, der var kun en lille ting der drillede mig men det var en kæmpe fejl40. Havde været så klog at vende kilen foran den gale vej, så der er desværre en lille "skævhed" hvor kilerne mødes. De står ikk helt skarpt over for hinanden, meeeen det ser man ikk, det er kun mig der ved det. (og nu jer).
 
Dog synes jeg Emma får sådan lidt en blemås når hun har dem på, men hun elskede dem og ville straks have dem på i skole da hun så dem fredag morgen. Min plan var at bukserne primært skulle bruges til denne stjernebluse jeg også har lavet, derfor den lille stjerne i siden på det ene ben.
Bukserne er lidt store til hende da de er lavet i en str 8 år (hun er kun 6) men sider ikk lave noget hun kun bruger 2 mdr inden hun vokser ud af det, hun har lige fået skiftet stort set hele gardaroben ud, da hun voksede som ukrudt.
 
Beklager billederne ikk er de bedste, det var mørkt og har kun kameraet i min mobil til at tage billeder med, håber det går alligevel.
 







 

1 kommentar:

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...