mandag den 18. februar 2013

Og den heldige vinder blev.

Så nåede jeg endelig til lidt ro på hjemmet og vi er kommet i gang med hverdagen igen. Og i aften står den på lidt træning hvis ikk symaskinen vinder over mit træningscenter.
 
Jegh ar fået trukket den heldige vinder som blev lod nr 53 ud af 86 lodder. Og bag det lod gemte sig Jeanette med den skønne blog jeans-finurligheder
 
Stort tillykke til dig.  Jeg behøver ikk din adresse med mindre du har skiftet den inden for den sidste måned, den er gemt fra den lille blogleg. Og tilbage til den leg. Jeg har fået alle mine lapper, nu skal jeg bare finde tiden til at få set på dem alle sammen sammen.
 
 

2 kommentarer:

  1. Haha dejlig overraskelse der lå i postkassen idag :D
    Mange tak.
    Det her indlæg var helt gået min næse forbi selvom jeg har været forbi bloggen og set på tæppe-puslespillet ;)
    Fedt! Og tak :)

    SvarSlet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...