fredag den 22. februar 2013

sidste fridag og årets første sommerkjole (plus lidt mere)

Fridag nr 2 og der med den sidste i denne omgang inden en arbejdsweekend og travl uge har igen været brugt ved mine symaskiner. I dag er det blevet til 1 bluse, 1 kjole og den første sommerkjole (Ja vil meget gerne snart have noget varme) 
 
Emma blev helt pjattet med Frejas prinsessekjole i går, (hvilket Freja også blev og ja den skulle på i dag) så hun bestilte en bluse, det kom jeg så til at lave om til en sommerkjole, men mon ikk jeg er tilgivet når hun ser den.  Jeg er hvert fald selv ret tilfreds med den. Ved det ser lidt fjollet ud på billederne, da min gine er alt for lille til kjolen, men synes man bedre kan se de skønne vinger når den sidder på ginen i stedet for at hænge på en bøjle. Har forsøgt mig med en rullesøm i kanten både på vingerne og i bunden af kjolen, bare for lige at prøve noget andet. Kjolen er lavet på mønster fra ONION 20045. Det var det samme mønster jeg brugte til Frejas i går. Det kommer til at være en af mine farvorit mønstre, for der er bare så mange muligheder i det mønster.
 
De 2 med bambi havde jeg klippet op for noget tid siden, har bare ligget og ventet på mig. De er begge str 98, så mon ikk jeg nok ender med at sælge den ene, i stedet for at have 2 dele der er stort set ens.
 
Fredag eftermiddag og aften skal bruges i Hallerne i Haslev, Emma skal springe hendes første Klubmesterskab, ja første stævne generalt og nøj hvor hun glæder sig og det gør jeg godt nok også. Det er snart slut for denne omgang og hun meddelte mig i morges at når det starter op igen vil hun altså gerne gå sammen med de større børn, så hun kan vinde en masse medaljer som hendes faster, Det med holdet det skal hun men det med medaljerne er helt op til hende selv hvor meget hun vil gå op i det og hvor hårdt hun vil træne for det, støtter hende lige meget hvad når tiden er til det.
 (måske jeg lige skal nævne det er trampolin) 
 
Nok skriveri fra mig, nu skal i få en ordenlig omgang billed spam
 



 
Vi elsker bambi
 


 
 
Et hurtigt og knapt så godt billede af Freja fra i morges med hendes skønne prinsesse kjole, hun er meget stolt over den og ALLE skal se hvordan den svinger. Skønne tøs.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...