lørdag den 8. juni 2013

Den store og den lille...

For lidt siden lavede jeg nogle små penalhuse/makeup punge, alt efter hvad man har brug for, men jeg synes sådan jeg har brug for en lidt større til at have i min taske når vi skal nogen steder med ungerne. Godt nok er Freja stoppet med bleen når hun er vågen og hjemme også ved middagsluren, men har tit natble, nusseklud, sut, ekstra underbukser og bukser mm med på farten og det roder jo bare rundt i tasken, eller det gjorde det.
 
Der kan være super meget i sådan en, er en ren fornøjelse. Dog vil de næste jeg laver blive med et håndtag i stedet for perlepynt, for man mangler noget at holde fast i og er ikk sikker på pyntet kan holde til det i længden. Men det her er jo også kun til mig selv.
 
 
Jeg har skåret en masse penalhuse og et par store puslepunge op, når de en gang er lavet, kommer de i shoppen.
 
Behøver ikk sige jeg elsker det stof her (rettelse OGSÅ det stof her)
 





 


2 kommentarer:

  1. De er så fine Dina og jeg elsker også det print!
    Jeg har faktisk en bestilling liggende på et med håndtag, har bare ikke lige helt grejet den endnu :)
    kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bilder mig ind at når du har klippet den i den ende håndtaget skal sidde kan man lige ligge den inden i mig så sy siden så den kan få formen. Giver det mening?

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...