søndag den 23. juni 2013

Nyder lørdags solen...

Mens Emma er hos far Tonni nyder Freja tiden alene med os.
Ja vi har et dele barn. Emma er ikk Dannis biologske, men spørger du Emma ja så er det hendes far. Hun er heldig at have 2. En far hun ser hver anden lørdag og så far her hjemme.
 
Emmas biologiske far var ikk i hendes liv sådan ordenligt fra starten af private årsager og jeg mødte Danni da hun var 2 år. Hans familie har taget i mod hende og jeg med åbne arme, som var hun deres egen. Hvilket hun også er hvis du spørger dem.  Min skønne svigermor sagde en ting der gjorde mig glad. Efter vi fik Freja så kom folk og ønskede hende tillykke med hun var blevet farmor for første gang. Svaret var klart. Jeg er bedstemor og det er altså for anden gang.
 
Danni har en bror og en søster så det var nemmere at være en bedstemor og bedstefar.
 
Jeg kan ikk beskrive for heldig jeg føler os over at være kommet ind i sådan en skøn familie, hvor alle har taget Emma ind som var hun født ind i familien. Vi har endda også skiftet efternavn til Dannis efternavn, den gang Freja skulle døbes. Så er der ikke nogen misforståelser, vi er alle en Dehn. Måske var det bare mig der var pjattet, men Danni og jeg viste at den dag vi skulle giftes, ville vi tage hans efternavn. Emma havde mit og Freja skulle have hans netop af den årsag det var det navn vi ville tage. Skulle det ske at  jeg ikk have forældre myndigheden over Emma den dag vi skulle giftes og hendes biologiske far skulle stille sig på bagben over et skift af efternavn, ja så ville hun stå alene med Andresen. (Ikk at det ville ske for så ville jeg ikk drømme om at skifte) Hun skal vide hun er en del af Dehn familien.
 
Vi har endda fået en forsørgelse fra oldemor om vi ikke ville overveje at give hende mellemnavnet som Danni og Freja også bær. Det stammer nemlig tilbage fra hendes familie.
 
Elsker min familie over alt på jorden og føler mig som den heldigste mor/kvinde/pige.
 

 

2 kommentarer:

  1. Sidst husk du er en skøn datter for dine forældre knus Mor

    SvarSlet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...