tirsdag den 2. juli 2013

nye mærker.

Så kom mine nye mærker. De er super fine men men men. Jeg kan ikk blive enig med mig selv om hvad der skal stå eller hvordan. Jeg har altid syet børnetøj under navnet Andrea Design, men synes det er for meget at have stående i en linje. Derfor forsøgte jeg mig med Andrea´s  og synes det ser super fint ud, men det er jo bare ikk det jeg ind til nu har kaldt tøjet. (selv om det er tæt på)
Man kunne også skrive Andrea Design i 2 linjer, men kommer til ikk til at se lidt klumpet ud?
Hjælp, nogen der kan give et fif til en fortvivlet mig. Vi så gerne have bestilt nogle flere i flere farver nemlig.
 
 

6 kommentarer:

  1. Så kom de :)
    Hmm kunne der stå A.Design??? Tænker at hvis du finder en anden skrifttype kan der sagtens stå Andrea´s Design på 2 linjer uden at det klumper eller....
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. synes det er super svært at finde teksttype. Jeg var inde og kigge på den side ByFonna skriver om, jeg kunne jo sidde der i timer og kigge på tekster. Hehe.

      Slet
  2. Hmm - Sidder lige og prøver at komme i tanke om et guldkorn, men kan ikke lige komme på noget :0(

    SvarSlet
    Svar
    1. nej kan heller ikk selv blive klog, for var egentlig kommet frem til jeg beholdte dem som dem her frem over for synes egentlig det ser ganske godt ud, men som Danni spurgte, om det ikk nemt kunne misforstås for navnet Andreas og ikk Andrea´s

      Slet
  3. Som du har set på IG så har jeg fået lavet mine hvor der står Made by Helena over to linjer, hvilket jeg synes ser rigtig godt ud;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænkte også om jeg skulle have Andrea Design stående i 2 linjer

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...