lørdag den 28. september 2013

Ny krea aften med kreaklub næstved

Så er vi igen kommet til planlægningen af næste krea aften som bliver den til/10 fra omkring kl 19 til 22. Jeg forventer desværre først at kunne være der omkring kl 20 da min store pige skal til svømning.
Vi vil igen befinde os på sct jørgens bibliotek hvor vi desværre ikke kan have symaskiner med, med tilgengæld vil der være godt humør og krea hygge.
Hvis du vil deltage så skriv meget gerne vil mig så jeg kan skabe mig et overblik over hvem der kommer. 
 
 

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. du skal være velkommen forbi en dag :D

      Vi er få men hygger os og lærer hinanden bedre at kende.

      Jeg kendte nemlig ikk nogen af dem fra tidligere. Det tog 10 min på IG så var der start skuddet til kreaklub Næstved

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...