søndag den 15. september 2013

Ny polly kjole

Som det sidste stykke tøj i bunken til Freja er denne kjole lavet ud fra Polly mønstret fra Stof2000. Stoffet har jeg købt hos Rikke som har bloggen bemydragonfly. Super lækkert vintage stof i god stand og som jeg har søgt længe.
 
Freja har en i str 3 år som hun elsker, jeg mener absolut ynglings kjolen. Enten sidder den på hende eller ligger til vask. I kan se et billede af hende med den på i min sidebar.
 
Den her er lavet i str 4 år og jeg håber den kan overtage pladsen, jeg tvivler dog, da hun ind til nu har været ret ligeglad med den, til gengæld er Emma faldet for den. Surt når den er for lille til hende.
Nu bliver den lagt lidt væk og så håber jeg den tager Freja med storm når den bliver taget frem igen.
 
 
 

2 kommentarer:

  1. :o) Jeg har lige syet en kjole efter det mønster. Kaja havde den på til sin fødselsdagsfest igår.
    Der kommer et indlæg på bloggen imorgen med kjolen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en af mine favoritter og også en af mine pigers. Freja har den på som ses ude i min sidebar i dag, hun skal have taget billeder i børnehaven og så der var ikk så meget at snakke om hvilken kjole hun skulle have på :D

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...