tirsdag den 10. september 2013

Nyt lækkert sæt #3

Helt nyt er det egentlig ikk, for kjolen er lavet tilbage i februar og du kan se den HER men da den var for stor blev den pakket ned. Nu kan hun passe den og jeg manglede at få mit leggings mønster til at passe Freja sådan helt perfekt,.
tror jeg den er der!
Jeg forsøgte mig i dag med disse lillastribede som matcher kanterne på kjolen, så vi har endnu et lækkert sæt her til den mindre varme tid.
Jeg nåede også lidt andet men det skal der nok komme lidt om de næste par dage. Kan bare afsløre at pt. mangler jeg 1 kjole, så er bunken væk. (Skønt med fridag)
 
Stoffet et begge fra Stof2000.
 


 

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja ikk, det blev ikk det hun valgte til i morgen, men det skal jeg nok få taget billeder af når hun gider lege model.

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...