onsdag den 2. oktober 2013

baggybuks med et touch af glimmer.

I mandags havde jeg en fridag. Dvs. jeg kom hjem søndag aften fra arbejde, omkring 23:45 for at gå i gang med at bage kanelsnegle til min store pige, som skulle have noget med til klassens time.
Ja jeg kunne bare ha lavet dem inde jeg mødte, og det gjorde jeg faktisk også.
Dygtige mig skimter forkert i opskriften, så hvad der skulle have været dejlige kanelsnegle blev til s må sorte kugler. Så viste jeg godt hvad klokken havde slået...
Natteroderi til mig med bagning.  
Nå men pyt der blev lavet en stor omgang til klassen som blev spist med glæde, men energien var ikk på det højeste, så i stedet for at begynde de projekter jeg havde planlagt, blev det til nusseri med mit stjernestof fra stofdepotet og lidt glimmer strygestof og en lille lur inden jeg skulle til skole/hjem samtale. (som gik over alt forventning hold op en hvis jeg selv skal sige det en skide dygtig og sej pige jeg har fået mig, Hold kæft jeg er stolt)
 
De blev lidt (eller meget) for lange en det har egentlig ikk den store betydning når de er på for de glider ikk ned over foden og får egentlig en ret fed effekt. Emma var da i hvert fald meget tilfreds med dem og godkendte dem straks.
Som lidt ekstra pynt har jeg givet bukserne en omgang med kædesøm (tror det er det den kaldes) fra min cover pro. Tråden er en der skifter farve, bare for at give dem en lille detalje mere.

Stoffet er købt på www.stofdepotet.dk og er en rigtig lækker kvalitet.
Mønstret er det samme som DISSE bukser jeg lavede den anden dag (bare noget længere) og er fra Minikrea.
 
 

 







 

12 kommentarer:

  1. Hvor er de fede! Jeg er vild med det stof og kvaliteten. Lækker detlaje med strygestoffet. Ih det er så dejligt når det går ens børn godt - så kan man næsten ikke få armene ned.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det er fantastisk at kunne tage til sådan en samtale og kun få at vide hun er det skønneste barn, super intelligent, hurtig lærende, god kammerat, inden ballade rent ud sagt intet kritik, kun et ønske om flere som hende. :D

      Ja de stjerner giver lige lidt ekstra

      Slet
  2. Jeg er vild med tilførslen af strygestof-stjernerne - vildt god ide!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det giver lige prikken over iet :)

      Slet
  3. Ej hvor er de fede Dina. Det må være skønt med sådanne fridage, selvom at det er på bekostning af noget andet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja jeg trængte til det men ved også at det ikk står på kreatid før hen af tirsdag i næste uge. Øv øv

      Slet
  4. De er super fede - jeg elsker strygestof detaljerne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Emma blev også glad for dem og de er testet i skolen mere end 1 gang allerede. :)

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...