lørdag den 16. november 2013

Hama møder monster high

Det skal ikke være nogen hemmelighed at Emma på snart 7 elsker monster high. Sådan virkelig elsker monster high. Og det skal heller ikk være nogen hemmelighed vi har en hulens masse hama perler og elsker at hygge med dem.
Det forenede vi i dag. Jeg kom nemlig til at falde over det der printerest og hold op hvor kan man finde meget inspiration der inde.
 
Det hvide hoved regner jeg med jeg skal lave en ordentlig omgang af og så bruge til invitationer når vi holder forsinket fødselsdag for Emma i januar. (Det skubbes fra sidst i november til januar en gang af flere årsager gode som mindre gode) så mon ikke jeg kan nå at lave sådan 9 stk ud over alt det andet kreative og min eksames opgave som jeg begynder på mandag (tænk der er allerede fået næsten 2 år)
 
Den anden er et hoved af clawdeen wolf. Fandt noget af den på printerst, lavet lidt selv og mangler nu bare at finde på de øre ud over at fylde den helt ud. Har dog fået hjælp af Emma men hun mistede vist hurtigt motivationen med sådan en stor en.
Har du nogle gode perleplader som jeg bare må se?
 
 
 
 
 

1 kommentar:

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...