torsdag den 12. december 2013

I did it

Så endelig...
 
Nu er jeg endelig Social og Sundhedsassistent.¨
 
Jeg var oppe kl 13:25 og 25 min senere blev jeg modtaget af min skønne familie på den anden side af døren.
Mens jeg har været inde var min mand, børn, min mor, mormor, moster og mine svigerforældre kommet. De stod med en masse fine blomster, flag, Verdi, kransekage og kæmpe smil.
Hvor var det fantastisk hyggeligt og blive modtaget sådan specielt når man var den sidste der skulle op og kun 1 gad at blive og vente på man havde været oppe. TAK Susanne for det.

Nu er jeg lettet og kæmpe træt... Men ikk noget med at hvile lidt, næ nej mandag starter det nye arbejde, er nemlig en af de få heldige at have fået et vikariat til oktober måned på 32 timer. Jeg glæder mig meget til at skulle starte. har snydt lidt med et par vikarvagter så jeg kunne lære stedet at kende stille og roligt.

Når alt det er sagt så skal bloggen til at handle om det kreative igen, så begynder stille roligt at få overskud og komme med en masse nye indlæg. Jeg har ikk fået syet ret meget (læs mellem linjerne INTET) mens jeg læste til eksamen og skrev opgave, men til gengæld købt en masse stof. Er jo nærmest fast inventar hos Rikke hver onsdag. Rikke har www.stofdepotet.dk men mange af jer kender hende jo nok allerede. Gudskelov for jeg fremover har fri hver anden onsdag så vi stadig kan hyggesnakke lidt.

Nu vil jeg gå i seng og være frisk til dimissionen i morgen.
 

 
Mine smukke blomster. 
Fik også en granhund men den står allerede og passer på os foran døren.
 
Øreringene fra mine forældre, 
 

4 kommentarer:

  1. TILLYKKKE TILLYKKE ahrmen hvor er det sejt gået søde. Hvor må det være skønt at være færdig nu her lige op til jul.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, er dejligt at få det overstået så man kan slappe af igen og nyde tiden til det kreative

      Slet
  2. Stort tillykke :-) Det bliver bare rigtig spændende at starte job. Jeg glæder mig også til at se noget fra din hånd igen. Rigtig god weekend :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, nu kan det godt blive jul trods det lille hjem dårligt er pyntet og nok heller ikk bliver det. (Desværre)

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...