søndag den 12. januar 2014

Guld og sølv leggings

Lige en hurtig lille en...

Fik klaret 2 leggings den anden dag til Emma. Hun har altid ønsket sig sådan nogen, jeg synes bare de er så ulækre at røre ved, altså dem i butikkerne. Så heldigt for Emma jeg fandt det her tynde og fine stof hos Rikke ved www.stofdepotet.dk, nu skal jeg bare finde på en overdel så hun kan have dem som sæt.

Mønstret på leggings er fra Stof2000 og hedder Dora. Jeg har dog lavet nogle tilretninger så de passer mine piger bedre.
Den sølvfarvede finder du lige HER og den guld farvede lige HER.


2 kommentarer:

  1. De ser smadder flotte ud... Du har ret i at stoffet i butikkerne er meget levende og næsten helt slange-agtigt. Glæder mig til at se hvad du finder på mht. overdel...
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er jeg også selv, er god til bare lave det samme igen og igen, skal lige have lidt frisk inspiration et sted fra.

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...