mandag den 17. marts 2014

Første give away på bloggen i 2014

Jeg kan ikke lægge skjul på jeg er glad for Onions snitmønstre.  Har efterhånden en del af dem til mig selv og pigerne. Det var faktisk mønstre fra Onion som jeg brugte som nybegynder og var rigtig glad for deres vejledninger plus jeg synes de var mega nemme at tegne af. Ikke som når man ser de forskellige syblade hvor alle mønstrene er kastet sammen. Jeg har hurtigt fundet nogen jeg er rigtig glade for, bla deres kjole i A facon den har nr 20022, den har  jeg godt nok syet rigtig mange af og i forskellige længder, så fantastisk. Men her det seneste år har jeg kastet mig vildt ud i den der jersey verden og så er et af mine favoritter blevet nr 20039. Kjolen har jeg lavet til Freja et par gange, du kan se dem HER og HER og begge  kjoler er flittigt brugt. Begge kjoler har faktisk været i brug inden for den sidste uge.

Nu er jeg så super heldig at Onion har besluttet at jeg kan få lov til at udlove netop det mønster i en give away på bloggen, hvilket jeg er super glad for. Og bare for at forkæle jer lidt mere har jeg selv smidt godt 1 meter jersey med stjerner med i puljen.

For at deltage skal du gøre følgende for lodder:

1 lod: Fast læser+kommentar
5 lodder: Fast læser+kommentar+link fra din blog

Vinderen trækkes den 28/3 efter kl 21:00

Skriv hvor mange lodder du deltager med og hvis ikk din mail ligger på din blog, skal du lige skrive den med i din kommentar.

Til sidst lige en tak til Onion for at give mig denne skønne mulighed.


24 kommentarer:

  1. Jeg deltager med 1 lod - Jeg er sikker på at Laura Celiane vil elske sådan en fin stjerne-kjole :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Jeg kaster også et lod i puljen. Mine 2 piger vil se skønne ud i sådanne kreationer. Krydser fingre.
    Vh Trine (trineldalsgaard@gmail.com)

    SvarSlet
  3. Åhhhh deltager meget gerne med et lod. Elsker også onions mønstre.
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Jeg vil også gerne være med :-)
    1 lod til mig tak.

    SvarSlet
  5. Jeg er da også med!!!
    1 lod tak

    SvarSlet
  6. Jeg napper helt sikkert et lod! :-)

    SvarSlet
  7. Napper et enkelt lod :)
    maria_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Snupper et lod .. er dog fast læser også :D
    - alicecravach@gmail.com

    SvarSlet
  9. Et lod herfra. Står lige og mangler et mønster som dette:-)

    SvarSlet
  10. Lis Vinter livv@mail.dk
    Jeg deltager gerne med 1 lod ;-)

    SvarSlet
  11. Jeg skal da være med. Snupper 5 lodder:)

    SvarSlet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...