søndag den 16. marts 2014

My first little betty top - nu som kjole

En af de mange bloggere der inspirer mig en hel del er Trine bag groovybabyandmama, er sikker på en hel del af jer allerede kender hende. Hun er da absolut SÅ fantastisk dygtig og ferm med en symaskine og en bunke stof. Og så elsker jeg hendes stil. Hun inspirere mig rigtig meget til min Emma på 7 år og til mig selv.  Bare se HER en lækker kjole, HER en hurtig tunika, HER en lækker "reste"kjole og hvad med alle disse skønne ting til mor, datter og søn.
 
Nærmest fra den ene dag til den anden var farverige og vilde print bare ikke et hit. Så stod jeg der med håret i postkassen for nærmest hele garderoben var prydet af det. Hurra for lillesøster stadig elsker det trods jeg konstant svinger i min smag til dem men det kender i sikkert. Det nedtonede kontra de vilde farver, det er et af de store spørgsmål her hjemme.
 
Jeg er stille og roligt begyndt kunne lave noget hun gider at have på, men det er stadig "stor-pige-tøjet" fra H&M der hitter mest, mon jeg kan bekæmpe deres tiltrækningskraft? Men det er ikke kun farverne jeg skal finde men også nogle andre modeller, for rigtig meget af det jeg tidligere har lavet går kun til 128 og nu er hun oppe i 134/140. Og ud over det så trænger vi alle piger vist til et frisk pust i garderoben. Mission nye garderober er sat ind.
 
The Little Betty top er oprindelig en top og den kan købes som PDF fil lige HER men da jeg så den som kjole hos Trine faldt jeg for den og måtte bare forsøge at gøre kunsten efter, du kan se hendes noget så smukke datter og udgave HER.  Jeg har forsøgt mig med hvid isoli/jogging fra Rikke/stofdepotet.dk som jeg købte for en del tid siden. For at bryde det lidt fik den lige et par blomster med guldglimmer i strygestof for at matche lidt til hendes guld leggings som manglede en makker i garderoben. Tror bare desværre det er lige netop de glimmerblomster som gør den ikk bliver et hit hos hende, men krydser fingre for den kan gå an. (og forbliver hvid bare de første par gange hun har den på
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Wow den er så flot :-) Virkelig spændende med projekt ny garderobe, det glæder jeg mig til at følge med i :-)
    Jeg så godt kjolen hos Trine og synes også den var så fin - så glemte jeg den igen ;-) Så tak for påmindelsen :-)
    mvh
    Karin

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg faldt pladask for den da jeg så den, men Trine er også hammer dygtig.
      Er ikk selv sådan heeelt tilfreds med hvordan den ser ud, så der kommer sikkert et nyt forsøg igen en dag. :o)

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...