onsdag den 30. april 2014

Mine nyeste stof køb.

Nu er det bestemt ikk nogen hemmelighed hvor jeg foretrækker at købe stof og nej der er ikk et sponsoreret indlæg... Bare et opråb til jer der ude som ikke har stiftet bekendtskab med Rikke som står bag www.stofdepotet.dk Se at stikke næsen forbi hende... Hun har den skønneste lille perle af et lille hyggeligt "lager" hvor alle de skønne metervare ligger og venter på at blive købt. Der er altid en skøn stemning når man kommer ud til hende og hendes mor. Bruger altid mindste en time der ude... Skal jo lige vende hele verdenssituationen...

Men men men hun er altså også et dyrt (men godt) bekendtskab. De sidste par uger har jeg været forbi der 2 gange om ugen, hver gang vi lige har handlet får hun nyt lækkert hjem... OG JEG KAN IKKE SIGE NEJ TAK!!! Havde overvejet at holde shoppefri måned i Maj, men er ved at fortryde det og rykke det til Juli (Og det har slet ikk noget at gøre med Rikke holder sommerferie hele den måned) For Juli er alligevel en måned hvor jeg har mine 2 ugers sommerferie med mine børn, ja øv øv kun 2 sammenhængende uger, men sådan er det vist mange steder i hjemmeplejen når alle vil have ferie på samme tid. Burde skifte væk fra den kommunale hjemmepleje og prøve noget nyt.

Nå nok om alt det... Var jo det skønne stof i skulle se...















¨
 
Den sidste her er ikke fra stofdepotet men fra Videbæk. Var så heldig at Heidi med bloggen  Livet i Lindevænget skulle til videbæk da han havde 25% og gerne ville købe 3 meter med til mig. TAKKER!!!
 


12 kommentarer:

  1. Så kom man lige i himlen!
    Smukke print du har valgt. Jeg er helt syg med fuglene i kirsebærtræerne, men kan ikke finde ud af om det er for tøset til en kjole til mig selv....
    Tusindfryd sætter jeg saksen i tonight!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg også... var godt jeg fik lokket Rikke til at tage det hjem. den første omgang hun fik hjem forsvandt på 10 min :o)

      Tror jeg lige har set en på IG der havde lavet en kjole i det og det så skide godt ud... Så se du bare at sætte liv i en sommerkjole, stoffet er gude skønt

      Slet
  2. woa - jordbærene ser godt nok flotte ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikk... jeg faldt også for dem med det samme. Tankerne forsvandt hen på en god dansk sommer... :o)

      Slet
  3. Århh... ren kærlighed...

    Har du stumper og stykker du vil af med på et tidspunkt må du lige sige til...

    Hvem der bare havde dit stofbudget!

    SvarSlet
    Svar
    1. ærligt så bruger jeg nok også lidt for meget... og kan slet ikk nå at sy i samme hast som jeg shopper så der kommer snart en lang periode hvor jeg lige må kæmpe i mod fristelserne hos Rikke.

      Jeg har tit mindre stykker jeg ikk får brugt.

      Slet
  4. Hej Dina. Jeg kan se at Rikke fra stofdepotet handler med dem fra Videbæk :) Du skulle se det nye stof der er kommet med enhjørninge, det er superflot. Er så heldig at bo meget tæt på Videbæk, det er nu også lidt dyrt ;) Du kan følge dem på facebook hvis du har lyst. Super fin blog du har :) Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg godt set og ville SÅ gerne have lidt, men er godt nok for langt for mig at køre, Var heldig da der ved 25%at få en til at købe det for mig... Det ville være lækkert igen

      Slet
    2. Hvis du ringer til dem, plejer de gerne at ville sende det. Ellers skriv her igen så gør jeg det gerne for dig :)

      Slet
    3. Uh... du frister mig jo rigtig meget... :o) Kan man se deres stof nogen steder?

      Slet
    4. ei... nu har jeg lige luret på facebook... det må jeg bare ha fat på... <3

      Slet
    5. De har bare rigtig mange lækre sager :)

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...