mandag den 5. maj 2014

Sommerleggings skal der til...

Nu når vi har så dejligt et forårsvejr bliver jeg mindet om mine piger mangler leggings, både lange og korte.
Sidste år have jeg købt en del til Freja og var ærligt ikk særlig tilfreds med dem. Det var som om de var for stramme i bunden og når hun havde haft dem på en hel dag i børnehaven kunne man se hvor de havde siddet... Der sker ikk i år.
Jeg har prøvet mig frem med et mønster fra Ottobre (ja kunne egentlig bare forkorte et alm par) men nu når jeg alligevel får bladet hver gang kan jeg lige så godt bruge et der fra. Og endelig et leggingsmønster jeg ikke behøver at lave tilretninger på. Normalt bruger jeg Dora fra Stof2000 men der tager jeg altid godt 5 cm af i livet plus lidt ekstra i sømrum, men de her sad bare helt perfekt med det samme. Du ved når man får noget på og med det samme kan mærke det her er bare så meget rigtigt. Skøn følelse...!

Jeg har lavet 2 par som starte til at prøve hvordan de var. Dem med jordbær har fungeret som natbukser de sidste par nætter, for da Freja fik dem på ville hun ikk ha dem af igen.
Jordbær stoffet kan du købe lige HER og det med hundene HER. Selve mønstret er fra Ottobre 3/2014 del nr. 18.

Nu skal der bare klippes en masse op til både Freja og Emma.





 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...