tirsdag den 19. august 2014

Ny T-shirt

En af de sidste gange jeg var forbi stofdepotet havde jeg pigerne med. Emma fandt en som hun synes ville passe helt perfekt til en T-shirt til hende, så selvfølgelig køber mor her den da... Når hun endelig vil ha noget af mors hjemmesyet så skal hun da det. Men ak... Nu er den lavet og ind til nu har den kun været på en gang.
Det er så heller ikk den mest vellykkede T-shirt jeg har lavet til dato... Sprang lidt let ind over noget med det puf der skulle ha været i ærmet... og det ses...!
Men pyt, håber den kommer på mere end den ene gang og ellers må den gå i arv til Freja. Må nok bare indse at Emma ikke er til de farver mere.

Psssttt... I guder hvor jeg savner og fortryder jeg i et svagt øjeblik solgte min coverlocker... Nu må jeg leve med sådan en zikzak søm... ØV!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...