lørdag den 13. september 2014

Den skønneste kanin kjole til Freja

I sidste uge om fredagen var jeg et smut forbi stof og stil sammen med en veninde Agnete, vi skulle bare snuse lidt rundt, ikk noget med at handle stort ind. Og wuhu... det lykkedes for os. Jeg købte stof for under 300 kr. I min lille beskedne stofbunke lå bla dette skønne stykke med kaninen på. Det måtte jeg bare ha med hjem og omsætte.
Jeg har taget udgangspunkt i Ollie igen, og kortet en del af i længden. Kjolen har en rigtig fin pasform til Freja så ved der kommer mange flere af den slags. Bagstykket er af en grøn jersey mens ærmerne er af en lille rib/jersey jeg havde liggende i skuffen her hjemme.
Jeg har forsøgt at lege lidt med detaljen omkring oplægningen, og brugt min coverpro/coverlocker med synlig coversøm. Synes det giver em rigtig flot og lidt proff detalje til kjolen.

Jeg er i hvert fald godt tilfreds med den og det ved jeg Freja også er, så kan det ikke være bedre.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...