mandag den 8. september 2014

En kjole fuld af fantasi

I lørdags på sydagen hos Linda med bloggen boldreels kreative hjørne fik jeg lavet dette sæt til Freja. Jeg faldt pladask for stoffet da jeg så det på Instagram hos Louise Heberg Krogh og fandt til min store glæde ud af det faktisk var ude hos Rikke med Stofdepotet. 2 meter til mig haps...! Du  kan også få fingere i lidt af det endnu lige HER
Freja elsker det stof for hun finder hele tiden et eller andet nyt motiv og så får fantasien frit løb med gode historier.

Kjolen er syet efter Ollie fra stof2000, men har måtte korte noget af længden. For da jeg kom hjem med den minede den mig aller mest om en natkjole. Nu er den lagt mere op og fået en synlig coversøm så mon ikk det er blevet bedre. Bagstykket har jeg samlet af 2 stykker for ville så gerne ha den lille fine enhjørning  på forstykket og så blev der bare så meget stof i hver siden som jeg synes var synd at smide ud. Og så passede det lige med den lille balletdanser hun kom på begge stykker til bagstykket. Billedet af Freja med den på er fra inden den blev lagt op.
Til Kjolen har jeg syet et par prikkede leggings som matcher halskanten. Jeg er en der godt kan li at tingene passer lidt sammen og der lige er noget der får buks og kjole til at hænge sammen.

Som det ses på nogle af billederne er det efterhånden svært at tage billeder af tøj på gulvet, der er lige et par misser der vil være med.





 

 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...