mandag den 1. september 2014

En lækker sag blev til

Wii.... jeg har nu fået lavet min første udgave af ONION 2035... Og hvor er jeg da bare tilfreds. Den skal godt nok liiiige ha en enkelt tilretning næste gang, men kun en enkelt ting. Denne her har jeg allerede givet 4-5 cm forlængelse af bærestykker for og bag, det havde jeg fået læst mig til rundt omkring ville være godt for kjolen, og der er jeg helt enig. Min næste tilretning vil være lige 1 cm mere sømrum i ærmet, da jeg synes det sidder lidt til, men okay jeg skal selvfølgelig ikk ha smøget ærmerne op.

Mønstret er som skrevet fra ONION 2035 i en str 38. Stoffet er fra www.stofdepotet.dk det med ansigterne køber man i en rapport på 65 cm, den finder du lige HER. Den mørke blå til den øverste del er også derfra er bare lidt i tvivl hvilken det er på hjemmesiden, jeg går jo bare ud og mærker mig frem hos hende i stedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...