torsdag den 6. november 2014

Forsøg med undertøj

Jeg kan godt li tanken om at få brugt stoffet fuldt ud, man har tit nogle mindre stykker som bare ender med at ligge (Jeg har i hvert fald) Og ja har da solgt noget af det en gang i mellem, men vil jo gerne udnytte det hele.
Derfor har jeg forsøgt mig med at lave undertøj til Freja. Som udgangspunkt er sættene rigtig fine, men synes de sidder lidt stramt om benene, har brugt engleelastik som anbefalet men synes stadig de er lidt stramme plus der er en del stof i syningerne i bunden, som jeg på ingen måde kan forstille mig er behageligt.  Har du et godt mønster tager jeg i mod med kyshånd. Det mønster jeg har brugt er fra Ottobre.




4 kommentarer:

  1. Jeg ville også så gerne sy boxershorts til især Victor ud af alle mine jersey rester. Det siges at det nemmeste er at klippe et par gamle op og bruge dem som skabelon.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det har jeg godt hørt flere sige og ender nok også med at prøve. Er bare lidt i tvivl om man behøver at lægge elastik ind ved låret når det er en trusse.

      Slet
  2. Svar
    1. Tak. Hun er også meget glad for det men jeg synes ikk helt det sidder som jeg vil ha.

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...