mandag den 10. november 2014

"pippi" bluse til Alberte

Endnu en lækker sag lavet ud fra et Ottobre mønster.

I stoffet har jeg tidligere lavet en kjole til Freja, den kan du se HER.

Alberte har helt selv fået lov til at sammensætte blusen. Det har hun klaret meget godt efter min mening. Synes det er så hyggeligt når mine egne piger går med i krea rummet og er med til at vælge stof og sammensætte tøjet, det vil nemlig tit medføre nogle sammensætninger jeg ikke selv ville vælge.

Har i de små eller store med i processen med at vælge stof?



2 kommentarer:

  1. Hvor har du stoffet fra? Min tre årige elsker Pippi så ville være er hit med sådan en bluse eller kjole

    SvarSlet
    Svar
    1. åh... det købte jeg som en rest hos en på Instagram, så ved ikk hvor det kan skaffes desværre

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...