onsdag den 3. december 2014

kløver kærlighed

Jeg elsker det print med kløver. Elsker det i alle farver, desværre har jeg kun haft et lille stykke i den lilla udgave, som blev til en kjole til Freja, den kan du for resten se lige HER. Og så var jeg heldig på Instagram da jeg faldt over en der solgt en ret stor rest til 50 kr i den gule udgave. Har den største lyst til at købe alt hver gang jeg ser det. (Så har du noget liggende lige meget farve skriv endelig, jeg er den glade køber.)

Denne gang er det "bare" blevet til en bluse til Freja. Mønstret er fra Ottobre og jeg elsker det. Har efterhånden syet efter det mønster rigtig mange gange og ved der går lææææænge før det mønster bliver arkiveret.



2 kommentarer:

  1. den er rigtig fin - farvekombien er skøn :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker de kløver. Ville ønske jeg havde en dreng for det er også nogle skønne farve kombinationer

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...