lørdag den 3. januar 2015

Hue produktion

Selv om vi ikke har haft meget vinter har jeg haft gang i elefanthuerne. Dem vi har er enten for små, for løse om hovedet eller smidt væk. Og må indrømme, mange af de elefanthuer jeg har købt gennem tiden har bare ikke være så gode i pasformen som dem jeg selv laver.
Jeg tager udgangspunkt i det mønster fra Homemade/stof2000 og så gør jeg stykker der går ned på brystet og ryggen længere. Synes nemlig tit de elefanthuer jeg har købt har det med at smutte op over flyverdragten/jakken.

Her er 3 i en frisk neon leo fra www.stofdepotet.dk Egentlig skulle jeg kun ha lavet 2, men da jeg fik lavet den til Emma viste det sig huen var for lille om ansigtet, så jeg måtte lige bikse en mere sammen. Den anden bliver lagt i gemmerne til Freja, som sikkert vil kunne passe den til næste vinter.





2 kommentarer:

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...