torsdag den 29. januar 2015

Når hovedet koger over....

er det godt at ha et syrum fuld af maskiner der bare venter på at blive brugt.

Synes godt nok mit hoved er fyldt til bristepunktet for tiden. Når det er sådan er der et sted der er klart det bedste for mig og det er mit syrum. Og hvor heldig er man så lige når ens yngste har fortalt at hun ønsker sig nyt nattøj med Angry Birds som hun vil ha på når vi kører på skiferie.
Jeg arbejder stadig på at blive helt tip top gode venner med min tape binder men synes godt nok det går den rigtige vej. Under tilblivelsen af nattøjet fik jeg indstillet lidt mere på den, så nu ligger syningen hvor den skal på bagsiden. Hvor er det dejligt tilfredsstillinde når man kan få tingene til at virke.

Stoffet til nattøjet er fra Stofdepotet og du kan finde det HER,  der er endda 2 andre slags og så koster det bare 50 kr. pr meter. Se det kan jeg li. Mønstret er fra Alt Om Håndarbejde med lidt tilretning i halsåbningen, da jeg synes det blev for stramt.






Pssst... håber at jeg vil med tiden kunne give en masse gode fif til Janome Coverpro 1000 CPX og de ting der bliver brugt til maskinen. Både fif jeg selv kommer med og links til andre gode indlæg på andre blogs, derfor at jeg lavet en side i toppen, hvor jeg vil lægge forskellige links ind.

4 kommentarer:

  1. Det ser jo bare rigtig godt ud - total prof.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg fik lige knækket koden helt på min tapebinder... Nu er der så bare landet en mere og en 3 på vej fra USA så der er lige 2 mere der skal indstilles.

      Slet
  2. Svar
    1. Mange tak, det hjælper altid med lidt god sytid... Må desværre undvære det den næste uge da vi skal på skiferie

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...