fredag den 9. januar 2015

Nederdel med dyreliv

Den anden dag da jeg fik gang i min tape binder overfaldt lysten mig til at lave denne nederdel. Har haft stoffet liggende i noget tid, men det kan stadig købes hos stofdepotet, du finder det lige HER.

Elsker kontrasten mellem de grå, hvide og sorte farver i stoffet og så den pink kant ved lommerne. Som et lille ekstra pift har jeg givet den en pynte syning så lommerne sidder fast på forstykket.

En smuk og simpel nederdel. Mønstret er fra Alt Om Håndarbejde nr. 11 fra 2014. Det eneste jeg lige skal ha rettet er en elastik inden i ribben, da den er lige løs nok til Freja, som er normal måske en anelse smal i livet. Den er i str. 1 til 4 år, og har lavet en str. 4 år og den er bestemt ikke lille i str.


Pink rib ved lommen syet på med tapebinder og coversøm som pyntesøm.

Nærbillede af ribkanten.

Oplægning med coverstich.


2 kommentarer:

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...