fredag den 20. marts 2015

Heldragt med stjerner.

for 2 uger siden havde jeg besøg af Joan fra Nørre Alslev. Vi havde en fantastisk hyggelig dag fra morgen til aften. Dagen brugte vi bla på en tur til stofdepotet (hvor jeg kommer lidt for tit hvis du spørger min pengepung) og ellers bød dagen på en masse krea hygge. Den dag fik jeg tegnet et mønster over på en heldragt.

Mønstret er fra Minikrea og er ganske let at gå til. Eneste ændring jeg har lavet, er jeg har rundet hjørnerne i bunden af dragten, så jeg nemmere kan komme rundt med tape binderen. Den er lavet i str. 56/62 og er i bund og grund ganske tilfreds med den.  Stoffet er for kort tid siden købt hos (Mærkelig nok) stofdepotet. (www.stofdepotet.dk) tror ikke det fået der mere, da det var noget hun havde til 50 kr. pr meter.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...