torsdag den 26. marts 2015

kom hid sommer...

Er helt bidt af at lave sommertøj til Freja lige for tiden. Det kombineret med jeg har lovet mig selv at når jeg tager fat i et stykke stof i skabet der har ligget , skal jeg klippe det hele op så jeg ikke har de dumme rester i skabet jeg aldrig for brugt. Pludselig kan man få meget ud af 1-1,3 meter stof.

Stoffet her er fra sidste sommer, købt hos www.stofdepotet.dk

Jeg har syet en sommerkjole med udgangspunkt i Heilt Spesiell OG Jubel bogen, et par sommer baggyshorts fra Ottobre nr 3 fra 2013 og så en af mine klassikere, et sæt undertøj med udgangspunkt i Ottobre nr 6 fra 2013.
Synes alle 3 "sæt" er blevet så fine og er vild med man kan mixe undertøjet/undertrøjen med baggyshorts så det rigtig bliver et sommersæt. Det er faktisk noget af det der tiltaler mig meget ved det undertøj jeg selv syr. Alle undertrøjerne er så fine at de sagtens kan gå for at være en sommertop.



 
 

 
 

4 kommentarer:

  1. Hvor er det fint - og du har helt ret i at undertrøjen sagtens kan gå som en sommertop :-) det er fedt at have et princip med at få brugt det hele. Kender det alt for godt, det med at have noget liggende tilbage som ikke er helt nok alligevel...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt nyt for mig at prøve at gøre sådan men det er bestemt noget jeg vil holde fast i. Så kan det godt ske jeg lå lave noget i en str større også men så bliver stoffet i det mindste brugt.

      Slet
  2. hvor er det fint! Jeg har også 1 m liggende fra sidste år, og jeg håber jeg snart får syet den bluse til mig selv :) God ide med at få brugt hele stoffet, det prøver jeg også med jersey :) God weekend. kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Er helt nyt for mig at gøre sådan men det bliver jeg bestemt ved med. Det er så dejligt når det hele bliver brugt. Har en tendens til at passe for meget på stoffet som var det glansbilleder man samlede på.

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...