onsdag den 18. marts 2015

sommertøj af 1 meter stof plus det løse.

Utroligt hvad man kan få ud af 1 meter stof (det med stjernerne) og så lidt af det ensfarvet.
Havde egentlig sat stoffet til salg på min instagram, men da jeg lige skulle afprøve et nyt kjole mønster fra Heilt spesiell og jubel, fik jeg nogle ideer og vupti, så var det ikke til salg længere.

Jeg har fået 3 stykker tøj ud af det.

Kjolen er fra Heilt Spesiell og Jubel lavet lige efter deres mønster. Synes den er blevet rigtig fin og den skal der nok komme flere af, nogen måske med et par tilretninger.

Sommertop med vingeærmer, er lavet ud fra onion 20045. Der er bare kun taget toppen, næste gang (for det bliver der snart) vil jeg dog lave toppen lidt længere. Vingerne har jeg afsluttet med en rullesøm. Jeg elsker  når vingeærmer er afsluttet sådan, det giver noget helt specielt til tøjet når den får sådan en fin bølget kant.

Sommerleggings fra Ottobre, hvilket nr. kan jeg ikke lige huske, men Freja fik nogen sidste år i samme model og de sad rigtig godt på hende.

Så nu er Frejas sommergarderobe skudt i gang og der kommer mere lækkert når der byder sig lidt mere sy tid.









2 kommentarer:

  1. Sikke noget skønt sommertøj :-) Det er sådan nogle fine detaljer med alt dit gear!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak... er ogsp ret glad for det hele. 😁

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...