lørdag den 5. september 2015

2 store spørgsmål til DIG.

Nu her  hvor der er skudt gang i denne To-da september, går jeg og gør en masse overvejelser omkring bloggen og det er egentlig ikke første gang jeg gør mig de tanker.
Bloggen har jo til ikke været speciel fuld af sy teknik eller fine billeder og tænker lidt hvad får folk til at følge med på en blog. Jeg synes selv den bare er lidt ala Instagram, for går ikke i dybden med noget eller er speciel personlig (er egentlig ret så personlig på min Instagram)
Jeg kaster ikke om mig med sjove oplevelser eller andet.
Men burde man måske blive lidt mere personlig, dele lidt mere end bare et enkelt billede af hvad man har syet, dele hvad man har gjort eller ikke gjort. Forsøge at lave nogle billedvejledninger/DIY til forskellige ting. Skal man dele sin kommende vægttabs kamp... Åhhh.. synes det er svært. Jeg synes bare selv der lige som mangler noget ud over designet burde få et løft, men kan ikke helt sætte en finger på hvad, så derfor spørger jeg dig...

Hvad får dig til at følge mig eller en blog generelt?
Hvorfor blogger du selv, hvad blogger du om og hvorfor?

Intet indlæg uden billeder, så i skal da ha lov til at lure lidt på Noah, han kom til verdenen den 3 August og er en rigtig lækker dreng hvis jeg selv skal sige det og det skal jeg.
Vi har det rigtig godt trods vi måtte på NEO og ligge i en lille uge da han var 15 dage gammel.

9 kommentarer:

  1. Jeg kan godt lide indlæg der fortæller lidt om hvilke mønstre, stof og detaljer der er lavet.. Gerne et par nærbilleder med detaljerne.. Det inspirere mig til nye ideer og Evt lave noget der minder om.

    Det er dejligt med diy men slet ikke et krav..

    Jeg synes bare det er hyggeligt og så kan jeg mærke at jeg bliver inspireret til at lette mig fra sofaen og lave noget krea i stedet. ;-)

    Jeg kan godt lide de indlæg hvor jeg kan mærke personen bag bloggen.. Men det skal ikke være de lange lange beretninger.. :-)

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt lide indlæg der fortæller lidt om hvilke mønstre, stof og detaljer der er lavet.. Gerne et par nærbilleder med detaljerne.. Det inspirere mig til nye ideer og Evt lave noget der minder om.

    Det er dejligt med diy men slet ikke et krav..

    Jeg synes bare det er hyggeligt og så kan jeg mærke at jeg bliver inspireret til at lette mig fra sofaen og lave noget krea i stedet. ;-)

    Jeg kan godt lide de indlæg hvor jeg kan mærke personen bag bloggen.. Men det skal ikke være de lange lange beretninger.. :-)

    SvarSlet
  3. Jeg følger blogs der inspirerer eller giver ideer til nye projekter...syntes altid man kan mærke personen bag, men hvor meget folk skriver er meget forskelligt.

    SvarSlet
  4. Åh, sikke en lækkermås!
    Det er meget forskelligt, hvad der fanger mig på en blog - Men den fænger altid bedre, hvis jeg kan mærke at bloggeren brænder for det han/hun laver. De blogs, der bare poster noget for at poste noget, mister jeg hurtigt interessen for.
    Bloggen må gerne være personlig for at få et lille indblik i bloggerens hverdag - Det hele behøver ikke at være rosenrødt. Det er fejlene, der gør os menneskelige... Og det at bloggeren har et liv, der ligner mit, fanger altså mere.

    SvarSlet
  5. Jeg er enig hvad de tre andre har svaret 😉👍🏼

    SvarSlet
    Svar
    1. Ved ikke lige hvorfor der kom spørgsmålstegn frem, hehe

      Slet
  6. Jeg har opdaget din blog gennem to-do/ta-da initiativet. Og sikke nogle fine og lækre ting du syr. Jeg følger generelt blogs med fokus på det kreative, hvor jeg føler jeg kan blive inspireret :-)

    SvarSlet
  7. Tak for jeres input alle sammen, er super dejligt at læse jeres svar, kan jo genkende mig selv i rigtig mange af jer

    SvarSlet
  8. Jeg følger også blogs og IG´er på grund at der kreative.
    Elsker at blive inspireret og få nye idéer og så håbe på at jeg selv får lavet bare en tiendedel af alt det flotte jeg ser rundt omkring :)

    Kh. Linette

    SvarSlet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...